W dzisiejszym dynamicznym świecie, ciągły rozwój osobisty i zawodowy jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Warsztaty rozwojowe to doskonała okazja do zdobycia cennych umiejętności i wiedzy, które pomogą w osiągnięciu celów. Nasza firma jest liderem w organizacji warsztatów rozwojowych, dostarczając klientom...
Ludzie pracują tak, jak są zarządzani. Styl zarządzania menedżera wpływa na to, jak zachowują się jego podwładni i jaki jest obraz oraz skuteczność zespołu, którym kieruje. Sposób myślenia zarządu warunkuje obraz całej organizacji i panującą w niej atmosferę. Co więc...
Firmowe zebrania często trwają one kilka godzin, czasem ponad pół dnia. Są nudne i męczące a prawie wszystko, co jest tam omawiane i tak nie zostaje zapamiętane. W jaki sposób zrobić skuteczną prezentację podczas takich zebrań, żeby pomimo wszelkich przeszkód...
W tym artykule chcemy zająć się błędem, który utrwalił się w przekonaniach wielu trenerów biznesu, handlowców i menedżerów. Bardzo często trenerzy oraz autorzy książek dla handlowców powołują się na badania zespołu profesora Alberta Mehrabiana1 i uczą, że składowe pierwszego wrażenia...
Niektórzy trenerzy uczą menedżerów, żeby zawsze przekazywali informacje zwrotne wykorzystując popularny model kanapki. W pewnych okolicznościach ten model nie sprawdza się, jest nienaturalny a podwładni go nie lubią,. Kiedy i jak robić go nieprawidłowo? Przekazywanie informacji zwrotnej z wykorzystaniem modelu...
Czasem zdarza się, że handlowcy, pracownicy, menedżerowie są zbyt ulegli. Nie jest to spowodowane racjonalną decyzją lecz zahamowaniami tkwiącymi w nich samych. Częstym powodem niezaplanowanej uległości są nieuświadomione idee irracjonalne, które utrudniają nam wszystkim zachowania asertywne. Piszemy o nich w...
W zarządzaniu sytuacyjnym Herseya i Blancharda obowiązuje zasada, że pracownik znajdujący się konkretnym etapie swojego rozwoju powinien być kierowany w sposób przypisany do danego etapu. Dobrzy szefowie wiedzą, że nie zawsze tak jest, że istnieje kilka odstępstw od tej reguły....
Gdy przełożony cieszy się w firmie niekwestionowanym autorytetem, podwładni szanują go i są mu posłuszni, ponieważ czują, że jest prawdziwym liderem. Taka sytuacja może jednak wykreować kłopoty, gdy szef cieszący się autorytetem zrobi błąd a podwładni wówczas niepotrzebnie postępują zgodnie...
W zarządzaniu okresowo pojawiają się pewne mody. Była już moda na zarządzanie przez konflikt, na myślenie projektowe, na coaching, na rozwój talentów, na zarządzanie przez cele. Niektóre z nich odchodzą w zapomnienie, z wielu innych organizacje wybierają po jakimś czasie to,...
Używamy plików cookies do optymalizacji naszej strony i naszych usług
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyczne
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.